19 Nisan 2014

Peter Çok Zeki

Peter çok zeki. Her Avrupa ülkesini ezbere bilir.
Bahçesinde bir elma ağacının altında oturmayı ve düşecek bir elmayı beklemeyi çok sever.

Peter dokuz yaşındayken öğretmeni, bu gezegenin öldüğünü ve onu kurtaracak birine ihtiyacı olduğunu söyledi. Peter eve döndüğüne annesine dedi ki,

"Ben gezegenimizi kurtarmak için bir yolculuğa çıkıyorum. Dünyamız kurtarılıncaya kadar dönmüyorum. Kral ve meclisi görmek için kendi yolumdan gideceğim. Yardım etmezlerse bir başıma yapacağım. Beklemek istemiyorum."


Peter gençtir. Konuşmaya çalışır ama kimse onu dinlemez. Çünkü herkes yaşayıp ölmekle meşguldür, başlarını kaldırıp ne yaptıklarını bile düşünemeden.

Ama gezegenimizi kurtarmak için seyahate çıkan çocuğa bak. Dünyamız kurtarılıncaya kadar da dönmeyecek. Kralı ve meclisi görmek için kendi yolundan yürüdü. Ama hepsi ona sırt çevirdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder